Antreprenoriat Sport Tehnologie Travel

On Running – Swiss Engineering

Pinterest LinkedIn Tumblr

Brandul On a luat naștere în Alpii Elvețieni cu un obiectiv bine stabilit: revoluționarea senzației de alergare. Totul se bazează pe o singură idee – aterizări moi urmate de decolări explozive, sau, cu alte cuvinte: running on clouds.

Încă de la începuturile sale în Zürich, Elveția, brandul On și-a început aventura în 2010 cu o mare ambiție: de a schimba lumea alergării.

 În cei zece ani de atunci, On a fost îmbrățișat atât în inimile cât și în picioarele, a mai mult de șapte milioane de alergători din peste 50 de țări.

Cu toate astea, nu există nici un semn că lucrurile s-ar opri aici…

Caspar Coppetti, Olivier Bernhard și David Allemann

-Trei prieteni, o misiune-

Nu doar dragostea pentru alergat a fost cea care i-a adus împreună pe fostul atlet profesionist Olivier Bernhard și prietenii săi David Allemann și Caspar Coppetti!

Povestea lor a început cu multă dedicare spre dezvoltarea unui concept unic. După ce s-a retras din viața sportivă, triplul campion mondial de duatlon și multiplu câștigător al competiției Ironman, Olivier Bernhard s-a dedicat să găsească un pantof de alergare care să-i ofere senzația perfectă.

În proiectul său de cercetare, a străbătut cărările cu un inginer elvețian, cu care s-a consultat pentru această inovație.

În anii care au urmat, simbioza perfectă a experienței sale de alergător și a expertizei inginerești a permis perfecționarea acelei prime idei revoluționare.

După zeci de prototipuri dezvoltate, conceptul de bază – aterizare amortizată, decolare fermă – a rămas primordial pe tot parcursul evoluției. Această senzație unică de alergare i-a convins pe Caspar Coppetti și David Allemann să vină și ei la bordul companiei.

Împreună cu Bernhard, au înființat official brandul On la Zürich, în ianuarie 2010.

Misiunea lor de a dezvolta o gamă de produse complet proiectată în Elveția folosind cea mai recentă tehnologie avansată, începuse!

La doar o lună mai târziu, în februarie, prototipurile au câștigat ISPO BrandNew Award, unul dintre cele mai importante premii pentru inovație în sport. Alergătorii de test au fost entuziaști și au îmbrățișat acest concept nou de “alergare pe nori” sau running on clouds.

În iulie 2010, primele magazine cu articole sportive introduceau pantofii On pe rafturile lor.

Acum, după zece ani de la lansare, puteți cumpăra încălțăminte de alergare din peste 6500 de magazine premium din peste 50 de țări. Pe lângă sediul european din Zurich, On mai este prezent în SUA, Japonia, Australia și Brazilia.

Deși produsele au câștigat numeroase premii internaționale pentru design și tehnologie, se pare totuși că încă nu se vede linia de sosire..așadar, cursa continuă!

„ Am reinventat alergarea pentru a vă pune cu un pas înaintea evoluției. Următorul pas? Performanță toată ziua, în fiecare zi! Gândiți-vă la receptivitate, confort constant și energie în oraș. Think On! „, spune David Alleman, co-fondatorul On running.

Noua colecție, lansată în 2020, include o serie de modele concepute pentru satisfacerea celui mai exigent client. Cu aceeași funcționalitate tehnică de bază și design-ul minimalist pentru care este cunoscut brandul On, linia On all day este concepută pentru pasionații de alergat dornici de a performa cu stil.

Limita dintre muncă și timpul liber este mai confuză ca niciodată. Acesta este motivul pentru care acești pantofi sport fuzionează fără efort funcția și stilul. Pentru călători, exploratori urbani, clasa creativă – cei care cer un aspect premium și simt nevoia de a ieși din rutină cu ceva diferit.

“2020 este un an provocator și prioritatea noastră este să menținem comunitatea On în siguranță, sănătoasă și – acolo unde este posibil – activă și funcțională.”

Începând din acest an, Roger Federer s-a alăturat brandului On pentru a ajuta echipa să dezvolte următoarea colecție care tinde să schimbe regulile jocului pentru o nouă generație de încălțăminte.

 În acest fel, Roger a lansat propria sa colecție de pantofi sport, cu inspirație retro-tenis.

În România, On este prezent prin intermediul Extreme Riders Distribution iar produsele On se pot achiziționa în prezent de la aproximativ 20 de magazine partenere.

Creșterea a venit în mod natural datorită campaniilor de prezentare ale acestui nou concept, inițiate încă de la început pentru publicul nostru.

Comments are closed.